Reality Check

Dag iedereen en welkom bij mijn eerste blogpost!

Bij de start van mijn blog is het eerst tijd voor een reality check: hoe staat het met mijn culturele ontwikkeling?

Ik moet zeggen dat ik toch al een redelijke basis heb qua culturele ontwikkeling. Een regelmatig bezoek aan de bioscoop, af en toe een boek en mijn muziekkennis wat uitbreiden door andere genres te luisteren. Wel moet ik toegeven dat ik vaak op zoek ga naar dezelfde culturele activiteiten. Zo zeg ik tegen een bezoek aan de bioscoop niet snel nee, maar naar een theaterstuk ga ik toch niet met alle plezier. Mijn culturele ervaringen deel ik wel met andere mensen. Ik heb een aantal vrienden die ook grote fan zijn van films en daarmee wissel ik wel eens lijstjes uit van films die ze gezien moeten hebben. Met boeken doe ik dit dan weer niet.

Als ik een boek lees, gaat mijn voorkeur toch uit naar fantasy of sciencefiction. Alhoewel ik moet zeggen dat ook sportboeken vaak tot mijn lijstje behoren. Misschien dat ik hier nog wat kan uitbreiden door toch ook eens een ander genre te nemen qua boeken.

Ik denk dat ik toch al een redelijke basis heb qua culturele ontwikkeling, maar ik kan nog groeien in mijn positie ten opzichte van theater. Een grote fan ben ik niet, maar ik denk dat deze opdracht mij hierin wel kan helpen.

Ik hoop binnen een aantal jaren gegroeid te zijn als cultuurparticipant en dat ik met een positieve blik kan terugkijken op deze opdracht.

Veel leesplezier!

Reacties

Populaire posts van deze blog